Pazar, Mayıs 07, 2006

Sonunda ben de...!

Etrafımda sevdiğim bir kaç arkadaşım yazıyor. Her yerde bir blog furyasıdır gidiyor. Gazetelerde köşe yazılarında artık daha da sık gözüme çarpıyor çeşitli blog sayfalarından alıntılar ya da "şu blog'a bir göz atın" yönlendirmeleri. Bloglar ciddi ciddi hayatlarımızda yer almaya başlıyor. Her gün takip ettiğimiz bloglarımız bile oluştu. Her gün gazete dahi okumadığımızı göz önüne alırsak bu daha da ilginç!

Neden böyle takip ediyoruz blogları, bilmiyorum... Ama bildiğim, bir şekilde farklı görüşlerin, farklı fikirlerin, farklı deneyimlerin ilgi alanıma giren konularda bana sağladığı sürekli bilgi akışını çok seviyorum! Yeni bir blog eklemişler mi diye her gün blog sahiplerinin sitelerine girip bakmak, yeni bir şey yazılmışsa bir çırpıda okumak ya da bazen eski bir yazıyı arayıp bulmak için karıştırmak, bazen yeni bir şey öğrenmek, bazen kendi kendini teyid etmek... Hele bir de blog'a bir okuyucu olarak fikrini iletebilmek... Kilit kelime sanırım etkileşim/interactivity... Böyle bir terim var mı bilmiyorum ama ben buna "Special Interest Interactivity" adını koydum...

Beni blog'la tanıştırdıkları ve sevdirdikleri için dostlarım Alper (marketingma.blogspot.com) ve Refik'e (www.mobilasyon.com) teşekkür etmeden geçemem...

Burada öncelikle kendi işimle ilgili konular olan pazarlama, mobil iletişim teknolojileri, katma değerli servisler başta olmak üzere günlük hayatta karşılaştığımız, bize yani üreticiye yada tüketiciye değen, bir şekilde canımızı sıkan hatta kızdıran şeyleri, kısaca, bence yapılan yanlışları yazacağım. Amacım sadece kendi bakış açımdan, kendi doğrularımı ortaya koymak. Belki benim doğrularım, başka birilerinin de doğruları olur ve kızdığım şeyler benim arzuladığım şekilde düzeltilirler...

Sevgilerimle,

Cryan

5 Comments:

At Mayıs 11, 2006 7:34 ÖS, Anonymous Adsız said...

blogosfere hosgeldin...

Artık sende yazmayınca kendini kotu hissedecek, sonra kendi sistene kusecek, ertesi gun barışacaksın :)

yeni bir hayat :)

umarım sürekliliğin hepimizden fazla olur...

Simdiden kolay gelsin.. Yeni yazilari 4gozle bekliyorum...

ReF

 
At Mayıs 11, 2006 8:15 ÖS, Blogger Alper Akcan said...

eline sağlık... domain de harika!

 
At Mayıs 11, 2006 8:51 ÖS, Anonymous Adsız said...

Cok güzel olmuş, ellerine sağlık. Okuyacak bir blog daha cikti Alper'inkinden sonra. Değil mi Ref??

 
At Mayıs 12, 2006 2:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

ben yanlıs birsey yazip kızı-yorum'a malzeme olmaktan korkuyorum...

 
At Mayıs 26, 2006 10:10 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Kızı-yorum ama Ferdi söylemese bir bloğun olduğundan haberdar olmayacağız. Bu arada blog okumak en büyük hobim haline dönüştü. Yanımda E-dünya'nın yaratıcısı oturuyor. Tabiiki ref kardeşim ve Alper'in bloğuda süper...Etkilenmemk elde değil. Belki bende bir muhtar bloğu oluştururum ne dersiniz yakışır değil mi?
Nurten

 

Yorum Gönder

<< Home