Çarşamba, Mayıs 10, 2006

Yazık 'pazarlama'cılara!!!!

Taksideyim... Taksici ile 'motor üstü' muhabbeti yapıyoruz. Nereden geldi ise konu, dedim ki sizin meslekte bir yandan iyi bir yandan kötü. Hem bir çok insanla tanışıyorsunuz, halkın bir çok kesiminden insanla tanışıp, değişik fikirleri, bakış açılarını görüyorsunuz, kısaca halkın nabzını ilk ağızdan tutuyorsunuz, hem de kimin ne olacağı belli olmuyor, adam abuk sabuk bir adam çıkabiliyor, hayatınızı riske atıyorsunuz. Bir yandan da tüm gün direksiyon sallıyorsunuz bu çile trafikte... O da bana sordu ne iş yaparsın diye. Bir şirkette pazarlama müdürüyüm dedim... O da bana cevap verdi:
'Abi senin işin daha zor... Bu memlektette pazarlamıcılık zor zanaat. Siz de kapı kapı dolaşıp mal satıyosunuz!!! Biz hiç olmazsa arabadayız!'

Ne diyeyim, kime kızayım? Galiba en iyisi pazarlama kelimesini ilk olarak kullanan ve kapıdan kapıya pazarlama ile eşleştirenlerle, hala bu terimi insanların aklına yerleştiremeyen kendimize...

Kısaca, yazık bana... Ya da yazıklar olsun mu?

2 Comments:

At Mayıs 11, 2006 8:17 ÖS, Blogger Alper Akcan said...

Çok yazdık, konuştuk bunu. Bu memlekette pazarlama : çelik tencere satışı...

 
At Ağustos 14, 2008 5:51 ÖS, Anonymous Adsız said...

Her kapıya kocaman asılmış Pazarlamacılar Giremez diye bir yazı var daha ne olsun:)

Ben de pazarlama uzmanıyım ve bunlarla karşılaşıyorum, kendi şirketlerimizin marka algılarını şekillendirmeye çalışıyoruz ama Pazarlamacı algısını değiştirememişiz demek ki:)

 

Yorum Gönder

<< Home