Perşembe, Haziran 15, 2006

55555'e mesaj at, ömür boyu paranı alalım!

Son günlerde mobil içerik servislerinde bir şeyler değişiyor farkında mısınız? Hani şu herkesin genelde 'logo-melodi yükleme' olarak bildiği servisler. Biraz eskiye dönelim. Çok değil... bir kaç sene önce sadece Turkcell web sitesinden yeşil Nokia ekranlarını şenlendirmek için bir şeyler indirmeyle başlamıştı herşey. Kolayca bir kaç sms bedel ödeyerek sahip oluyorduk. En eski tarifelerde bu iş 2 sms bedelli idi. Daha sonra pazara operatörlerin dışında yepyeni oyuncular girdi: İçerik sağlayıcılar. Sağolsunlar bizde 'premium' içerikle tanıştık ve 16, 30, 50 sms bedel ödeyerek şarkı, türkü indirmenin keyfini yaşadık. Aslında bir çoğumuz sadece logo-melodi de desek bu servislere, bu işin bilgilendirme servisleri var, mesajlaşma servisleri var, popstara mesaj atması, Akmerkez'den Hülya, Etiler'den Şeyda'yı bulması var, televizyon programında ankete katılması, iddia oynaması, oyun indirmesi, kısacası bir dolu şekli var!

Buraya kadar hersey tamam! Gelin görün ki topu topu 3 senelik bir pazarı, kendi ellerimizle doğurduğumuz gibi, yine kendi ellerimizle gömmek için çalışmaya başlanmışız! Eskiden sistem basitti: Gönder mesajla isteğini, sana istediğin içeriği yollayalım, bedelini de kontör olarak alalım yada faturana yansıtalım! Sonra birer ikişer, abonelik servisi görmeye başladık. Başlarda o da çok güzeldi... NTV'den haber her gün haber olduğu anda geliyor, ayda 3-5 lira bir bedel veriliyordu. Yada maç sonuçları, hava durumu, günlük burçlar, günün aktivitesi, vs. vs. Kısaca, hergün yenilenen ve kullanıcının hergün yeniden doğan ihtiyacına cevap olan içerik, aylık bir bedel ile, parekende kullanımının çok daha altında bir bedele toptan veriliyordu. Hani dergi aboneliği, yada Digiturk aboneliği gibi! Bundan bir süre önce, abonelik sistemi telefona indirdiğimiz 'eğlencelikler' içinde piyasada görülmeye başlandı. Aylık cüzzi bir abonelik bedeli ile, size bir kac adet bedava indirme hakkı veriliyor, yeni içerikten haberdar ediliyor ve hatta indirim de sağlanıyordu. Alan memnun satan memnun...du! Ama işin suyunun çıkmasını görmek için çok da beklememize gerek kalmadı.

Geçen gün televiyon izlerken bir kaç servis reklamı ile karşılaştım. Bir tanesi Vibra Mobil, bir diğeri de S'nek'te reklam veren bir fal servisi (sevgilinizle adınızı yazıyorsunuz, size ilişkinizin durumunu söyleyen bir 'eglencelik'-markayı hatırlamıyorum.)! Vibra Mobil, koca koca reklam veriyor televizyonda: Ali Veli yaz, #####'a gönder, Ali Veli'nin resmi cebine gelsin!..de küçük yazıları okuyun bakalım ne diyor: Siz bunu yazıp gönderdiğinizde servise abone oluyorsunuz, servis size 1 video 3 resim gönderiyor ve yaklaşık 50 sms'i abonelik bedeli oalrak tekrarlı bir şekilde almaya başlıyor. Bir benzeri de fal servisinde idi. Sürekli olarak aboneliğiniz alınıyor ve bu falları düzenli olarak alıyorsunuz....!!! Böyle bir kaç örnek daha var. Bir iki servisten içerik alıyorsunuz ve sisi bir anda abone yapıyorlar. Bir de size mesaj yolluyorlar ay sonunda 'abonelikten çıkmak için bu mesaja hayır yazın' diye. Ben ne zaman abone olduğumu bile bilmiyorum ki. Kaldı ki, yazmadım, unuttum atladım. Sizce aboneliğimi kendi isteğimle mi devam ettirmiş oldum? Hele ki abonelik sözleşmelerine ve notlara dikkat. 50 sms bedel ödüyosunuz abonelik bedeli diye ama zannetmeyin bu her zaman 1 ay için demek. Artık bir çok serviste bu bedel sizden haftalık alınıyor!!!

E oldu mu ama...? Bu müşterimizi kazıklamak değildir de nedir? 10 abone mesaj atsa, 3'ü itiraz etse, 7'si 3 ay süresince ne olduğunu anlamasa, gelen gelire bakar mısınız? Peki ama, bu 7 abone de anladıktan sonra, siz bir daha para kazanabilir misiniz? Bu işi adam gibi yapmaya çalışan diğer firmalar, bir daha o adamlara herhangi bir servis satabilir mi?

İşin bir başka yönü de operatörler. Operatörlerin mobil servisler konusundaki kurallar konusunda çok sıkı olduklarını biliyorum. En azından eskiden öyle idiler... Tek tek her kurgu incelenirdi. Aboneyi incitmeyen kurgulara, içeriklere, servisler izin verilirdi. Şimdi bakıyorum, kolay para kuralları biraz esnetmeye yardım etmiş görünüyor. Benim anlamadığımsa şu... Mobil servisler her zaman operatörler için 'aksesuar' oldu. Sağd, solda, Mobilasyon'da data geliri şu kadar artıyor, bu kadar büyüyor, çok paralar geliyor diye. Ama şu kural halen değişmiyor. İnsanların öncelikli derdi karşılıklı iletişim. Belki kullanılan yollar değişiyor ama ihtiyaç değişmiyor. Bu sebeple, ana gelir halen konuşmak, mesajlaşmak. Bu durumda cevaplanması gereken soru şu: Değerli operatörlerimiz, 3-5 şirketin cebini doldurmak için yarattığı 'dahice' kurguları hayata geçirmesine ve biricik abonelerinin 'aptal yerine konduklarını farkettiklerinde' churn-i diyar etmelerine göz yummaya devam edecek mi, yoksa onlara iletişimden çok daha yüklü bir gelir sağlayan değerli müşterileri daha buradaki yanlışı anlamadan, onlar için yararlı olanı yapıp bu tür servisleri kaldıracak mı?

Bir zamanlar spam sms'ler dünyasında idik. Artık spam abonelikler bunların yerini alıyor gibi gözüküyor. Soruyorum.... Suç kimde? Ürünün fiyat politikasını kim belirler? İletişim stratejisini? Abonelik ve kampanya kurgularını? Müşteri ihtiyaçlarına göre servis ihtiyaçlarını, müşteri beklentilerini? Kızıyorum... Çünkü bu işin mesuliyeti yine pazarlamacılarda patladığı için!

Kızan Adamın Tavsiyesi: Bakın ne güzel Türk markaları ucuz ucuz DVD kaydediciler çıkartıyorlar piyasaya (Beko, Vestel, vs.) Alın bi tane. Reklamları kaydedin. Daha sonra her reklamda aşağıdan bir çırpıda geçen küçük yazıları yaavaaaaaaaaaaaaşşşşşşş yaavaaaaaaaaaaaaşşşşşşş okuyun. Uyanık olun, kazık yemeyin! Cin olmadan adam carpma sevdalılara izin vermeyin!

52 Comments:

At Ekim 10, 2006 5:39 ÖS, Anonymous Adsız said...

Ben daha güzelini söyleyeyim, trcell faturalarım şahittir, ayda toplam 10 sms göndermeyen telefonu adres defteri ve aramalar dışında kullanmayan biriyim.

faturamı elime aldıgımda vibra mobil servisinden haftalık 3 YTL kesildiğini görünce aradım, TURKCELL biz bilmeyiz dedi, vibra nın telefonunu verdi.

3 gün sürekli aradım.

3. gün akşam üstü bir kadın çıktı(bayan demiyorum dikkat ederseniz :)) kadın abone olmuşsunuz dedi, o zaman önce iptal edin, sonra nasıl abone olduğumu ispat eder misiniz dedim. kadın dedi ki sistemlerimiz arızalı, iptal edemiyoruz,(para çeken sistem sorunsuz, iptal eden sistem sorunlu, güzel) peki nasıl ispat edebiliyorsunuz dedim, edemiyoruz turkcell eder dedi. ben tam nasıl olur onlar da sizeeee demek istedim.

telefonu suratıma kapattı :)

turkcell müşteri hizmetlerine bir mail döşedim. uzun uzun. göreceğiz ne işe yarayacak.

ayda 250-300 ytl telefon faturası ödeyen, 9 senelik bir turkcell müşterisiyim, şirketimdede 3-4 adet turkcell hattı kullanılmakta... şimdi ne olacak merak ediyorum.

 
At Ekim 15, 2006 5:28 ÖS, Anonymous Adsız said...

şu vibramobil olayını bende son 1 ayda keşfettim bu gün üyeliğimi iptal etmnek istedim sizce ne oldu 50 kontür yokoldu bakalım acaba üyeliğim iptal olacakmı çok merak ediyorum her ay benden kesilen 50-60 kontur neden niçin gidiyor şu yazıları okuyunca daha iyi anladım

 
At Ekim 25, 2006 1:23 ÖS, Anonymous Adsız said...

valla bende bu vibramobilden muzdaribim bende o firmayı aradım sizi mahkemeye vereceğim dedim sonuç değişmedi tüketici haklari derneğine basvuracağım sanırım onlar bu işin nasıl sonuçlanacağını bilir başka bir çaresi varsa bu işin bu köşeden yazabilirse sevinirim gönderdikleri şeylerin hiçbirini, kullanmıyorum zati bende kayıt olmamıştım bi anlık cep telimi bıraktım biri benim adıma kayıt ettirmiş her hafta 24 kontörüm gidiyor bu böyle giderse dernektende sonuç alamazsam hattımı iptal edip yeni hat alacağım sanırım son çözüm bu :(

 
At Ekim 25, 2006 5:59 ÖS, Anonymous Adsız said...

Arkadaşlar bu olay benimde başımda geçen gün tam 68 knt gitti.Daha öncede 10-15 fln her zaman gidiyor.Bunun bi çözümü olmalı iptal nasıl edebiliriz üyeliği.Bu şerefsiz sistemi tezgah olarak millete sürenlerin allah belasını versin.Ben öğrenciyim her zaman knt yükleyemiyorum ama bu şerefsizler yüzünden yüklediğimde oraya gidiyor.Lütfen biri yardımcı olsun siteleri veya ulaşabileceğimiz bi siteleri varmı???????*

 
At Kasım 05, 2006 8:49 ÖS, Anonymous Adsız said...

bande sadece kurban benim sanmıştım ama değilmiş herkes muzdarip ben hattımı kapatmayı düşündüm artık gerisini turkcell düşünsün avea alırım daha ucuz ve herkeste var.....
çünki bıktırdılar -19 kot var bakalım kontur almadan ne olacak...?

 
At Kasım 16, 2006 7:52 ÖS, Anonymous Adsız said...

Turkcell hırsızlarla ortaklık yapmaktan acaba mutlumu? Bu melodi tuzağından abone olmadığım halde bende düştüm ve iki firma tarafından 400 kotürüm bu hırsız çetesine gitti karşılığında bir hiç aldım.
Bu firmalar : Vibramobil Logo & Melodi Servisinin içeriği ve kurgusu Timwe firmasına ait.
Vibramobil Logo & Melodi Servisinin içeriği ve kurgusu Timwe firmasına ait.
Turkcelle yazıştım olmadı verdikleri telefon numaraları cevap vermiyor. Internet siteleri ya çalışmıyor veya irtibat kuramıyorsunuz.
Turkcell beni, yani tek varoluş nedeni olan müşterisini eksik veya yanlış bilgilendiriyor ve yönlendiriyor. Bir sonuç alamayınca kalkıp müşteri hizmetlerine gittim yüz yüze görüştüm maduriyetimi dile getirdim. Yapacakları hiçbir şey olmadığını söylediler. Yani hırsızların (hırsız diyorum çünkü hiçbir hizmet vermeden ve benden habersiz olarak paramı (kontürlerimi) çalıyorlar)verdiğiniz numaralar cevap vermiyor diyorum bir şey yapamayız diyorlar. Bunun nasıl çözüleceğini sorunca kendilerinin sadece memur oldunu ellerinden birşey gelmediğini söylüyorlar. Bir firma nasıl olurda ortaklık veya işbirliği yaptığı bir firmanın telefon numarası bilmez.
Bu ülkede kanunlar ve kanun koyucular nasıl oluyorda bu durumlara sessiz kalıyor. Turkcell yetkilisine bu tip çok fazla maduriyetin olduğunu ilgililerin her hangi bir çalışma yapıp yapmadığını sorduğumda bunun bir sorun olmadığını söylüyor. Turkcell ve soyguncu işbirlikçilerini esefle kınıyorum. Turkcell hatlarımı kapatıyorum ve elimden geldiğince bu olayı çevremdeki herkese duyuracağım.
Sağduyulu vatandaşları, Tüketici koruma derneklerini, ve savcıları göreve davet ediyorum...

 
At Kasım 21, 2006 4:59 ÖS, Anonymous Adsız said...

İptal için (VibraMobil,aşağıdaki hangi seçeneğe üyeyseniz:

iptal vip

gibi yazıp 3033'e göndermeniz yeterli... Hangi seçenek olduğunu bilmiyorsanız düşen kontör miktarına bakarak aşağıdan bulmaya çalışabilirsiniz...


Vip : 48 SMS/96 kontör, Model: 48 SMS / 96 kontör, Pop: 24 SMS / 48 Kontör, Dans: 24 SMS / 48 Kontör

 
At Kasım 22, 2006 9:13 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

VibraMobil Müşteri Hizmetleri: 02122882652

 
At Kasım 30, 2006 12:57 ÖS, Anonymous Adsız said...

www.sikayetim.com bu siteyi kullanarak bir çözüme olaşabilir gibi düşünüyorum sizde deneyim hiç olmmasa şikayetçisayısı aynı konu üzerinde çoğalırsa belki bir çözüm ararlar

 
At Aralık 07, 2006 10:03 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar vibra mobil aveada da geçerli
bu servisten nasıl kurtulacağım sürekli meşgul aramalara cevap vermiyorlar her ay 15 milyon ödüyorum nasıl kurtulacağım bu servisten cevap verin allah rızası için....

 
At Aralık 08, 2006 10:57 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

aveada da bu vibarmobile hırsızlığı var ve hiç bir şey yapmıyorlar.herhafta 50 50 çalmış şerefsizler.yokmu bunun cezai bi müeyyidesi bu resmen soygunculuk...

 
At Aralık 14, 2006 1:40 ÖS, Anonymous Adsız said...

iptal için bende çok uğraştım ve sonunda başardım iptal için küçük harfle iptal boşluk bırak popnet yaz ve 3033 gönder

 
At Aralık 20, 2006 9:54 ÖS, Anonymous Adsız said...

resmen dolandırıcılık ve hırsızlık var ortada... herkesin bu konuda duyarlı olup hatta savcılıklara bile dilekçe vermesi gerektiği kanaatindeyim... bir süredir eşim de bu konuda muzdaripti.. şu an için hallettik gibi gözükse de tel firmalarının da buna çanak tutması hayret verici...

 
At Aralık 23, 2006 12:24 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bende vibramobil zedesiyim tv. de bedava müzik gördüm mesaj çektim görmez olsaydım beni üye yapmışlar 90 kont gitti arayıp konuştum üyesiniz dediler iptal edecek kont yok yüklesemde yine kesilir diye yüklemedim şerefsizler ben üye olmak için ne yaptım sakın arkadaşlar int ve tv den bedava diye müzik indirmeyin

 
At Aralık 23, 2006 12:35 ÖS, Anonymous Adsız said...

Hırsızlık bukadar aşikar hemde milyonlarca insan üzerinde vibramobil aslında yanlış yazılmış hırsızmobil.Habersiz üye yapıyolar sonra olmak istemiyorsan iptal yaz diyo o an tlf sessizdeyse veya kapalıysa işlem yapamıyorsun başıma geldi i harfini küçük yazmadığım için hatalı diyordu 3033 yardım için A ya basıncada 48 knt. düştü yardımları batsın adilerin hattımı attım telsime geçicem

 
At Aralık 28, 2006 5:14 ÖS, Anonymous Adsız said...

nedir bu vibra mobil hic bi yetkili yokmu bunlarla ilgilencek yada aranızda bi tane hack yokmu çökertyin şu siteyi ne bu yaa gerekirse hukuki işlem bile yaptırcam yıllardır kullandığım bu hattı şimdi bu hırsızların yüzüne değiştirmek istemiyorum türkcell neden bu konuda bişi yapmıyor :((

 
At Ocak 08, 2007 5:50 ÖS, Blogger anexate said...

Arkadaşlar, bu vbiramobil konusu benimde başımı ağrıtıyor. Ne acıdır ki hiç bir GSM operatörü de tatminkar bir çalışmaya girmiyor. Acaba kandim Wap ve GPRS ayarlarımızı değiştirerek bundan kurtulabilir miyiz? Deneyen varmı? Ben şimdi yaptım bakalım haftaya kadar bir değişiklik olacak mı? Umarım bu yöntem işe yarar.

 
At Ocak 12, 2007 3:11 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar bende sizinle aynı durumdan muzdaribim 15 dk sonrasında turkcell müşteri hizmetlerine ulaşarak aşağıdaki telefonları aldım. şimdi deniyoum sizde turkcelle kontürlerinizi kaptırmadıan aşagıdaki numaralardan faydalanın. 0212 288 26 52-0216 411 73 33-0544 953 39 80-0555 738 30 39 telefon çalar çalmaz 2 tuşuna basın numarayı söyleyi size yapacağınız işlemi söylüyor. benim işlem iptal pop yazıp 3033 göndermek oldu. şu ana kadar da 300 kontürümü çaldılar . bir daha mı tövbe umaraım yardımcı olabilmişimdir.

 
At Ocak 13, 2007 1:19 ÖS, Anonymous Adsız said...

bende sizin gibi iptal popnet yazıp 3033 e gönderdim bana hemen popnete hala üye olmadınız üyeolmak için.... dediler.şu an iptal olmuşmu oluyor.

 
At Ocak 14, 2007 12:45 ÖS, Anonymous Adsız said...

bende muzdariptim bu sistemden. türkcelli aradım bizim elimizde birşey yok diyorlar. numara veriyorlar. türkcell deki adamlarla savaş açtım dedim bu şerefsizler sizin sisteminizi kullanıyorlar sizden başka hiç kimse silemez bunu. ya silersinz yada hattımı iptal ederim dedim 10 tane hattım var dedim. yine yapacağımız birşey yok dediler. kapatmadım telefonu yetkiliye bağlayın dedim. senden üstte kim varsa ona bağla dedim. bağlamadı. bağırıp çağırıyorum telefonda. sonra beklemeye aldı telefonu yetkiliyle görüşmüs bu arada . sonra geri açtı. dedi sizin adınıza biz arayacağız 48 saat içinde iptal olacak dediler ve numaramı aldılar 5 DAKİKA İÇİNDE GERİ ARADILAR VE İPTAL EDİLDİ dediler. bence türkceli arayın inatlaşın kapatmayın bağırın çağarın. türkcell bu hırsızlığa ortak. 48 kontörün yarısı türkcele yarısı bu şerefsizlere gidiyor.

tavsiyem inatlaşın bağırın çağırın başka çaresi yokkkkkkk.
eşşek gibi sildiler

 
At Ocak 16, 2007 11:45 ÖS, Anonymous Adsız said...

BU ŞEREFSZİ VİBRAMOBİL AVEA NIN İÇERİK SERVİSLERİNE DE EL ATMIŞ. 31.08.2006 TARİHİNDE BENİ DE BU DOLANDIRICILIĞIN İÇİNE KATMIŞLAR. 3,5 AYDA 70 YTL DEN FAZLA PARAMI YEDİLER. AVEA MÜŞTERİ HİZ. Nİ ARIYOM. VİBRAMOBİLE YÖNLENDİRİYOR. O DA YA EVDEN BİRİSİ YA DA SİZ YANLIŞLIKLA ABONE OLMUŞSUNUZDUR DİYORLAR. PEKİ O ZAMAN İSPAT EDİN DİYORUM. FAZ NUMARAMI VERİYOM. NE ARAYAN NE DE SORAN VAR. ALLAH BELASINI VERSİN BU DOLANDIRICILARIN. AVEA DA ONLARA UYUP BU OLAN BİTENLERE GÖZ YUMUYOR. MÜŞTERİSİNİN HAKKINI TAKİP ETMİYOR. DAHA ÇOK ONLARIN KUCAĞINA ATIYOR. ALIN TEPE TEPE KULLANIN DİYOR. YAZILI OLARAK FAKS ÇEKTİM. YAZILI OLARAK CEVAP VERİP İSPAT ETSİNLER DİYE. AMA YİNE BENİ ARAYIP VİBRAMOBİLE YÖNLENDİRİYOR. YAZILI OLARAK CEVAP VEREMEYİZ DİYORLAR. DEME Kİ AVEA MERKEZ DE İŞİN FARKINDA AMA SIRF PARA UĞRUNA OLAN BİTENLERE GÖZ YUMUYOR. BEN DE HATTIMI İPTAL ETTİRİYOM. BU OLAYDAN MUZDARİP OLAN HERKESİN HATTININ İPTAL ETMESİNİ TAVSİYE EDELİM ARKADAŞLAR.

 
At Şubat 02, 2007 1:39 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

merhaba arkadaşlar..
şuan okuduğum tüm yorumlarda "vibramobil" servisi ile ilgili kontör kaybı yaşadığınızı görüyorum.. bu servisler sms tabalı servisler olmakla birlikte gsm operatörleri ile hiç bir alakalı yok. ben sizinle vibramobil servisinin müşteri hizmetleri(!) numaralarını paylaşıyorum..
0212 288 26 52
0544 955 39 80
0555 738 30 33

 
At Şubat 27, 2007 8:05 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar merhABA
ben bu vibrabil midir nedir adını bile söyleyemiyorum ona bu akşam bulAŞtım. Tesadüfen sitenizi de aynı saatlerde gördüm. Üye oldum ancak birşey indirmedim. Yardım için şu numara diyordu onu da çevirmedim. 505 li bir numara. iptal yazıp gönderdim hatalı komut dedi. Sitenizde küçük harfle yazın demişsiniz. Ben de öyle yaptım üyeliğiniz iptal oldu yazmışlar.
Bu durumda ben paçayı kurtarmış sayılıyor muyum? ve Allah sizden razı olsun diyebilir miyim?
Benim kaç konturumu yemişlerdir acaba? dediğiniz gibi müşteri hizmetleri de hep meşgul
hepinize sevgiler
sorularımı cevaplarsanız sevinirim.
ilyaece.

 
At Nisan 12, 2007 8:56 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ya benimde başıma geldi kaç kere mesaj atıp arayıp iptal ettirsemde bahaneler uydurarak devam ettiler. Beni salak yerine koymaya yani.Ama yılmadım hem operatörümü hemde vibramobil müşteri hizmetlerini aradım ve eğer bu sorun düzelmezse mahkemeye gidileceğini söyledim.Şükür sonunda sorun çözüldü.Operatörünüzün peşini bırakmayın derim.

 
At Nisan 30, 2007 4:13 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar aynı şey şu anda benim başımda da var her hafta faturamdan 3,457632 lira kesiliyor bu da yaklaşık ayda 14 liraya tekabül ediyor turkcell müşteri hizmetlerinden aldığım numara sizinde söylediğiniz gibi devamlı meşgul calıyor. iptal vib yazıp 3033 göndermek yeterli oluyor muu???

 
At Mayıs 07, 2007 11:26 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

arkadaşllar bende sizin gibi düştüm bunun içine..hattım avea faturalıydı iptal ettim ve kntlüye geçtim.sürekli nette olduğum için telefona ihtiyaç duymuyordum.geçen hafta şehir dışına çıkmam gerektiği için knt yükledim akşam yatarken 52 knt vardı..sabah kalktım ki 4 knt kalmış..ne olacak bu böyle..sokaktan toplamıyoruz ki biz bu paraları...

 
At Mayıs 13, 2007 2:56 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Merhaba
Arkadaşlar ben Turkcell'de yonetici olarak calismaktayım. Bazen sistemlerimizde problem varmi diye bu tür şikayet sitelerini gezmekteyim, gördügüm kadarı ile problemler var. Bunlarin çözümü için çalışmaları başlatıyorum. Bu servisleri tamamen kaldıracagız diyemem, faydalı ve işini iyi yapan pek çok ortak şirket bulunmaktadır(Haber servisleri gibi).
Problemlerin en hızlı çözümü olarak Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradıgınızda bu tür ortaklı abonelikleri daha rahat iptal edebilmenizi saglamak için çalışma başlatıyor olacagız.
İyi günler

 
At Mayıs 16, 2007 6:08 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar baglı oldugunuz oparatorun müşteri hizmetlerini arayak (birazda kızarak ve tehdit ederek (hattımı iptal ettirececim diye)) iptal ediyolar ama üstelemeniz gerekiyo

 
At Mayıs 22, 2007 5:08 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bu nasıl memleket yahu resmi ve türkiyenin en büyük kurumları olan gsm firmaları müşterilerini koyun gibi bir kaç tane şerefsiz piçin eline atıyor... Abi şimdi benim gibi sakin bir insan bu pezevenklerden birini eline geçirse kulaklarını kesip ona yedirir... Varın gerisini siz düşünün artık böyle bir kansızlık olurmu milletin parasını cebinden çalmak için sistem kurmuş piçin çocukları....

 
At Mayıs 30, 2007 10:53 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

BENDE VİBRAMOBİLZEDEYİM.02123392909 NUMARAYA TEL. EDEREK İPTAL ETTİRDİM.BİLGİNİZ OLSUN

 
At Haziran 19, 2007 10:30 ÖS, Anonymous Adsız said...

sadece vibra mobil mi? iki saattir turkcell musteri hizmetleri ile bogusuyorum. haziran ayi icinde nasil olmussa mobiloyuncu (basari) uyesi olmusum. kardesim ben oyun oynamam indirmem boyle servisleri hic kullanmam nasil uye olunur bilmem diyorum ama adam uye olmussunuz diyor. oyun indirmisim iki tane. e nerde bu oyunlar ben boyle bir hizmet almadim ki. 250 kontor gitti 1 ay dolmadan. turkcell bunlarla ortak calisiyor, siracinin sahidi bozaci hesabi. savcilikla ugrassan ayri bir dert

 
At Haziran 28, 2007 2:36 ÖS, Anonymous Adsız said...

merabalar ben daha yenı iptal ettırdım .müşteri hizmetleri yapamadı. kolay su:
eger popweb e üye iseniz;

iptal popweb
gönder 3033

eger popnet
gönder 3033

bitti ,işte geçmiş olsun

yanlız 2 ila 4 kontür gidiyor:)

 
At Ağustos 27, 2007 12:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

ayıp sizin yaptıgınız ben abone olmadan 108 kontorümü aldılar iptal etmek istiyorum abone degilsiniz diyorlar o zaman niye kontörümü alıyorlarvalla cok yazık
bu kadarmı düştünüz

 
At Eylül 07, 2007 10:00 ÖS, Anonymous Adsız said...

Arkadaşlar çok şükür ben kurtuldum , darısı başınıza ...vibro mobilden kurtulmak için

02123392909 'u aramanız yeterli oradan hemen kaydınız iptal oluyor sizde ağır faturalardan kurtuluyorsunuz.

 
At Aralık 04, 2007 7:20 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkada�lar bende nas�l �ye oldu�umu bilmiyorum.ve kont yeni y�klemi�dim 48kont gitti.tesad�f bu siteye girdim.vip ipatal yazd�m umar�m kurtulmu�umdur.

 
At Aralık 28, 2007 10:12 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

bu vipra mobilin anasını amını sikeyim orospu çocukları hepinizin anasını köpek siksin

 
At Ocak 03, 2008 4:27 ÖS, Anonymous Adsız said...

mrb bende yeni farkettim vibramobil üyesi olduğumu.fakat önce 48kon üm gitti.turkcelli aradım fakat onlar üyeliğimi göremediler.telefonuma gelen mesajda 212 3392909 nolu müşteri hizmetlerini aradım ve iptalini istedim.umarım iptal olmuştur.internetten abone olmuşum göya.inşallah kurtulurum.

 
At Ocak 21, 2008 11:28 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Bende bu ne idiğü belli olmayan karın ağrısı olaydan mağdurum gitti kontürlerim 21.01.2008 tarihi itibari ile iptal ettirdim inşallah iptali yapılmıştır.göreceğiz bu konuda türkcell'i de kınıyorum ilgilerinden dolayı eyer bir daha konturum çalınırsa bunlara ARALIK28,2007 10:12 de yorumcu arkadaşın söylediklerini tastikleyeceğim.

 
At Mart 17, 2008 9:46 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

arkadaslar allah razı olsun bu siteyi hazırlayandan bende mesajla iptal ettirmeye calıştım ama olmadı tüm nolar da mesgul tek gecerli numara 02123392909 arayın kurtulun valla 5 dk alan bi işlem ve artık kurtuldum yoksa savcılıga gidip suc duyurusunda bulunacaktım yani.. HADİ GEÇMİŞ OLSUN

 
At Nisan 15, 2008 4:17 ÖS, Anonymous Adsız said...

bn vrya buu allhn belasııı orospu çocuğu vibramobilinn ağzına sıçıyımm emii allh belalarını vrsin (arkdaşlr vrdiğiniz bu numaraları öncelikle arıyıcam!! eğr iptl etme knusnda üyesinizz iptl olamıyoo fln drlersee bk ymn ediyorumkiii ağzıma geleni syarımm o telefnda knuşannda hatta bu srvisin ytkilisininde ağzıına sıçarım o kdrrr (90 kntrümü aldılrrrr mallarr)

 
At Nisan 15, 2008 4:46 ÖS, Anonymous Adsız said...

yha rsmen sygnculuk bnların yptığıı birazz akılları varsaa bu beyinsizlerin hoş yktr amaa arıcamm iptl edene kadar sabak öğle akşam arıcamm eğer bu 1 hfta içinde iptl edilmesin bakk noluyoo grürlerr işte o zmnnn

 
At Nisan 25, 2008 5:44 ÖS, Anonymous Adsız said...

bnd yedim kek gibi tarot falına girdim ... hergün 2 kontür gidio ....iptal edemedim.......

 
At Nisan 29, 2008 5:38 ÖS, Anonymous Adsız said...

bende buna yakalandım herkese hattını iptal edip yeni bir hat almalarını öneririm

 
At Nisan 30, 2008 8:06 ÖS, Anonymous Adsız said...

bakk bn eğe hattımı değiştirmek zrunda kalırsam bu turkcelli ... devamını gtrmiyim... htta bu sygncuların ağzına sıçarım malmısınızz yhaaa nyse bn bi vibramobil mşteri hzmtlerini arıyımda bak snra size öneriler sunarım:)...

 
At Mayıs 21, 2008 7:03 ÖS, Anonymous Adsız said...

İnternette bir çok kişinin kontörleri haberleri olmadan her hafta düşmekte.. Bunun sebebi bedava 250 kontör , bedava msj , logo , melodi , resim , video , oyun hepsi ücretsiz tıkla gelen msj gir ücretsiz kullan gibi vaatler yüzünden milyonlarca kişinin üye oldugu bilmeden bedava diye yazıp sonra paralarını aldıkları bu oyuna çok kişi düşmüştür..

Halede her hafta kontor parası bulamayan öğrencilerimizin kontörleri düşmeye devam etmekte bu yüzden en kısa zamanda sizinde veya yakınınızda her hafta yada ayda bir kere cep telefonundan kontörü habersiz yere düşüyor ise ortalama 50 kontör bu oyunu iptal ettirerek kurtulabilirsiniz..

İptal ettirmeye dahi 50 kontör isteyen bu kişilere kanmayın sadece müşteri hizmetlerini arayarak bu hizmetileri iptal ettirmek istiyorum deyin kontor düşüyor deyin..

Ayrıca bu kontor melodi servislerine sizden habersiz üye olunmuş ise siz üye olmamış iseniz ücretlerinizi iade isteyebilirsiniz..Bir çok kişi alınan kontörleri bu sirketler tarafından tekrar iade edilmiştir. Telefon şirketlerine şikayetinizi bildiriniz yada www.sikayetvar.com yazarak daha hızlı sonuç elde edebilirsiniz...

Bu maili ne kadar çok kişiye atar iseniz herkez kontörlerine kavuşması daha hızlanır ve iptal işlemi yaparak daha çok gitmesi önlenir.Yardımlarınızı bekliyoruz.Bu kontörü alınan kişisel siz aileniz arkadaşınız sevdikleriniz olabilir..

Müşteri Hizmetleri

Turkcell : 444 0 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri veya 444 0 535 Hazır Kart Müşteri Hizmetleri'ni ister cebinizden, ister sabit telefondan arayın;

Avea : Avea hatlı cep telefonunuzdan 500'ü tuşlayarak ya da sabit hatlardan 444 1 500'ü çevirerek Avea Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Vodafone:

* Talep ve şikayetlerinizi bildirmek için tüm telefonlardan 0212 444 0 542'yi veya 0542 444 0 542
* Vodafone hatlı cep telefonlarınızdan 7000'i veya 444 0 542
* Yurt dışından +905424440542'yi arayabilirsiniz.

 
At Kasım 04, 2008 10:09 ÖS, Anonymous Adsız said...

lan benimde telefona golmax flan üyelik gelmis bjk nin mac sonuçları tlfonumu alan biri yanlışlıkla tamama basmış her hafta 10 kontrüm gidio hiç iptal mesajı flanda gelmedi nasıl kurtulcam bilemiyom herkesi kazıklıyolar simdi bnm ne sucum var benim cokmu hosuma gidiyo mac mevzu yani

 
At Mayıs 09, 2009 7:42 ÖS, Anonymous Adsız said...

peki bunları nasıl iptal edicez bilgisi olan warsa paylaşırsa sewinirim

 
At Mayıs 09, 2009 8:09 ÖS, Anonymous Adsız said...

444 0 532 i aradım orda seçeneklerden 2 yi tuşladım sora yetkili beni bu konu üzerindeki yetkili bi çalışana yolladı 5 dakka içinde üyeliğim iptal oldu ;)

 
At Mayıs 09, 2009 8:10 ÖS, Anonymous Adsız said...

bilgileriniz içinde hepinize teşekkür ederim bununla birlikte olan son 3 yorum bana aittir

 
At Mart 15, 2010 12:40 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar bana vibramobilden mesaj geldi üye olmuşum felan ama ben öyle bi yere üye olmadım ve hemen arkasından telefoınum kitlenmeye başladı hişç bir yeri arıyamıyorum.yardımcı olun lütfen.üstelik telefonumu yeni aldım sıfır şuanda ise arayamıyorum kitlenip duruyor bilsgisi olan varsa yazsın lütfen.funda

 
At Kasım 11, 2011 9:56 ÖS, Anonymous Adsız said...

İnsanlar göz göre göre zaaflarımızı kullanarak dolandırıcılık yapıyorlar ve bizler buna göz yumuyoruz. turkcell müşterisiyim ve faturalarımı kontrol etmek gibi bir sağduyulu yaklaşımım b güne kadar olmamaıştı açıkcası kullanmışımdır deyip bakmıyordum bile faturalarıma paşa paşa türkcelle olan hizmet bedel borçlarımı ödüyordum..bu akşam kabarık faturaların nedeninin peşinden koşarken melodi servisi die bir şey çıktı ve 4 aydan beri bir kesinti yaptığını farkettim..haftalık 9tl nin üstünde bir rakam.. haliyle muhatabım turkceldir deyip müşteri hizmetlerini aradığımda karşılıklı bıyık altından gülmekten başka bir paylaşımımız olmadı..ben sinirden gülüyordum umursamaz davranışımın beni düşürdüğü aptal durumumdan ötürü müşteri hizmetleride bnm düştüğüm pozisyona gülmüştür olsa gerek(alenen böyle bir şeye kalkışamaz)her neyse sonuçta muhatabım taraf olmadığını ve 3. bir firma ile aramızda hiç bir yasal dayanağı olmayan bir sözleşme olduğunu ve bunun üzerine faturama yansımaların olduğu ve hatta ve hatta iptalin bile komiktir 3. şahıslarla yapılması gerektiğini söyledi..bunun dışında hiç bir yardımlarının bulunamıcağını söyledi.sonuç olarak izlenmesi gereken bir yol olması gerektiğini ve bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

 
At Aralık 10, 2020 9:01 ÖÖ, Anonymous DizaynGrup said...

Paylaşımınız için çok tşk ederiz Boru Üreticisi paylaşımınızı çok beğendik.

 

Yorum Gönder

<< Home