Cuma, Temmuz 14, 2006

Gelişine Vole!

İlk5 Blog'unun sahibi Sevgili Alper pas atmış. Sıkı bir maç yapılıyor sanki blogunda. Paslaşan paslaşana! Malesef ben bu dünyada fazla bir kimseyi şahsen tanımıyorum. Bloglarını takip ettiğim kişilere de, kendilerini tanımadan pas vermek ayıp olur sanırım. Bu yüzden, bu blog'da, Alper'den aldığım pasa gelişine bir vole vuracağım... Kimbilir, belki de gol olur. :) (Bu arada hepimiz sanırım Alper'in uzmanlığına giren VOM kampanya çalışmasının denekleriyiz... Varsın olalım, deneyen Alper olduk'tan sonra. :) )

Konu olarak, Alper'in pasladığı, 'çalışırken iş görüşmesi yalanları' çok da bana ve kiziYORUM.com'a uzak değil. İçinde yalan var, kızmamak mümkün değil ki!!! Bununla birlikte, son bir kaç aya kadar çalışan, yakın dönemde ise artık bir iş veren olduğum için konu benim için taze. Şu aralar çok haşır neşir olduğum bir konu olan eleman alımı ve bu kişilerin mülakatta getirdikleri CV'lerinin içindeki yalanlar var!!! CV'ler tam evlere şenlik... İlk 5 CV yalanları da en altta..

Alper'e sevgilerle...

Çalışırken iş görüşmesi yalanları:
1- İnanın buradaki her hangi bir sorundan dolayı ayrılmıyorum, gerek iş ortamı, gerek iş arkadaşları hepsi süper... Sadece artık yeni konular öğrenmek, başka deneyimler yaşamak isiyorum. (Bu arada bölüm müdürü Vehbi 'ye deli oluyorum ama, burada lafını etmeye değmez)
2- Budur kardeşim... Kıl oluyorum bizim müdüre bastım istifayı (Diğer şirketle anlaşmasa da basar mıydı?)
3- Abi deli misin.... Milyon dolar verseler o (Grupla/adamla/şirketle
/markayla...vs.vs.) çalışmam! Adamların hepsi ahlaksız abi, boşversene! (2 haftaya diğer yerde hatırı sayılır pozisyonda, hatırı sayılır paraya)
4- Yok efendim benimki iş aramak değil, kariyer.net'te CV'ım var ama okusanız updated bile değil! (kariyer.net'te ki CV'si çalıştığı şirketin eline geçince)
5- Valla ben başvurmadım... Hala oğlu demiş benim bir kuzen var yapsa yapsa o yapar diye...

CV Yalanları (İş vereni delirten, iş arayanın işi alamaMAsını garantileyen yalanlar)

1- Hobiler: Kitap okumak.... (O yüzden kitap satışları rekor üstüne rekor kırıyor)
2- Eski iş yerimde aldığım maaş 5.000 $'dı (Yazıyla beş bin DOLAR), ama 750 YTL net'e de çalışabilirim
3- Referans... Tabi referans veririm ama, Ahmet Beyi verirdim o ayrıldı, Halit bey var o izinde, Nevin hanım var ama sanırım o da bu hafta eğitimde olacak. Ben size telefon yerine onlardan yazılı mektup getirsem?
4- Eski şirketimde hemen her şeyi ben yapıyordum. Yani ben şimdi ayrılınca herhalde her şey duracak! N'apıcaklar bilemiyorum!
5- X yerde müdürdüm, Y yerde genel müdür yardımcısı, Z yerde bir ara yönetim kuruluna bile girdim (Sadece proje yöneticisi arıyoruz, CV'de CEO yatıyor)

1 Comments:

At Aralık 10, 2020 9:02 ÖÖ, Anonymous DizaynGrup said...

Paylaşımınız için çok tşk ederiz Boru Üreticisi paylaşımınızı çok beğendik

 

Yorum Gönder

<< Home