Cuma, Ağustos 11, 2006

Teşekkür Ederim...

Bu blog'u açtığım ilk gün sadece 4 kişiye bahsettim. Daha sonra hiç kimseye bildirmeden, sitemde bir kaç bin kişiyi ağırladım. Bu son bir ayda, hiç yazamamış olsam da bir çok kişi ısrarla blog'a girip bir şey var mı değişen diye üşenmeden, sıkılmadan bakmış. Bugüne kadar bu blog'a bir şekilde tıklamış herkese sonsuz teşekkürler. Acaba diyordum kendi kendime ilk başladığımda, kimse okuyacak mı diye. Ama okundu ve hatta hiç bir blog'a bugüne kadar link vermemiş olsam da, bir çok yerde bana link verildiğini gördüm. Tüm link verenlere ayrıca teşekkürler.

Artık, [kiziyorum.com |kiziyorum.blogspot.com] / Faz 1 misyonunu tamamladı.

Bu bir veda değil. Aksine, bu blog'a girenlerden aldığım cesaretle, [kiziyorum.com |kiziyorum.blogspot.com] / Faz 2 için harıl harıl çalışmaya başladım. Çok farklı, çok daha etkileşimli ve bir o kadar da keyifli bir şey yaratmak için son bir aydır çabalıyorum. Bir aydır yazamayışımın bir sebebi de bu... Ama sadece bu değil mazeretim... Hayatımdaki değişimlerin boyutu o kadar büyük ki, blog malesef ikinci planda kaldı bu ay süresince.

Özel hayatımı, iş hayatımı ve blog hayatımı 180 derece değiştirecek aksiyonlar içerisindeyim.

Bugüne kadar bir şekilde, bu blog üzerinden 'etkileştiğimiz' herkese desteği için teşekkür ederim.

Herşeyin 2.0'ında görüşmek üzere....

Cryan

1 Comments:

At Aralık 10, 2020 9:03 ÖÖ, Anonymous DizaynGrup said...

Paylaşımınız için çok tşk ederiz Boru Üreticisi paylaşımınızı çok beğendik.

 

Yorum Gönder

<< Home